Uw klantenportaal bij WEA Accountants & Adviseurs

WBSO

Efficiëntie in optima forma
Via ons klantenportaal werken wij samen met onze klanten aan ons digitale kantoorproces. Hierdoor
verdwijnt de noodzaak om te
e-mailen, bellen, faxen en post te versturen en ontvangen voor een groot deel. U logt in op ons beveiligde klantenportaal en voert daar alle benodigde acties uit. U wordt geattendeerd op verstrijkende deadlines en kunt
eenvoudig doorklikken naar Online boekhouden of Online personeel. U ontvangt digitale adviezen en coaching op maat.

Rust en inzicht zijn het resultaat.

Communicatie
Om u te informeren dat wij iets klaargezet hebben op het klantenportaal communiceren wij via e-mail en sms. Zodra er een document voor u is klaargeze ontvangt u van ons een bericht waarin wordt aangegeven welke aangifte klaar staat en wat de bijbehorende deadline is.

Klantenportaal
Als u op het portaal binnenkomt ziet u meteen een overzicht van de aangiftes (IB/VPB of BTW) en/of documenten (bijvoorbeeld KvK-stukken) die u nog moet accorderen. Het is mogelijk alle aangiftes die klaar staan in één keer te accorderen, ook als u meerdere bedrijven beheert.
Nadat u uw akkoord heeft gegeven worden de aangiftes automatisch naar de belastingdienst
gestuurd en heeft u er verder geen omkijken naar. U kunt natuurlijk ook uw dossier inzien of van één van onze andere diensten zoals online boekhouden en online personeel gebruik maken. Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u direct contact opnemen met uw relatiebeheerder.

Online boekhouden
U kunt in het klantenportaal ook gebruik maken van het Online boekhouden. U klikt zonder opnieuw in te loggen meteen door naar uw eigen administratie, die u zelf geheel of gedeeltelijk kunt bijhouden.

Online personeel
In het klantenportaal kunt u ook direct doorklikken naar Online personeel, een zeer complete omgeving voor het bijhouden van uw personeelsadministratie. De mogelijkheden variëren van het bijhouden van een eenvoudige urenregistratie tot het bijhouden van een volledig personeelsdossier.

Dossier
Op mijn WEA kunt u altijd uw dossier inzien. Hierin vindt u de historie van alle documenten die u via ons klantenportaal heeft afgehandeld.

mijn WEA
Mijn WEA is online beschikbaar en u kunt het dus overal vandaan bereiken. U kunt snel en eenvoudig de documenten die wij voor u klaargezet hebben accorderen en u kunt overal vandaan uw (personeels)administratie openen om direct informatie op te halen of om iets bij te werken. Als u (nog) geen toegang heeft tot mijn WEA maar u wilt wel graag gebruik gaan maken van de voordelen die het klantenportaal u biedt kunt u hierover contact opnemen met uw relatiebeheerder.

Kosten
Het gebruik van ons klantenportaal voor het accorderen van aangiftes en het inzien van uw dossier maakt deel uit van onze standaard service. Er worden dus geen extra kosten voor in rekening gebracht. Meer informatie over onze online dienstverlening en de daaraan verbonden kosten vindt u op onze website, of u kunt gebruik maken van onderstaande contactgegevens.

Meer informatie?
Neem dan contact op met uw WEA-relatiebeheerder via onze algemene contactgegevens:
Telefoon: 088 - 133 7300
E-mail: .

Printversie