Service

Gepland onderhoud

5 Mei 2017

Vrijdag 5 mei 2017 is WEA Profit online vanaf 20.00 uur niet beschikbaar ivm. werkzaamheden aan de server, deze werkzaamheden zullen naar verwachting duren tot zaterdag 13.00 uur.

Actuele status klantenportaal

Op dit moment is er geen sprake van storingen op ons klantenportaal.

Inloggen Primasign (oud-VSVE)

Support

Soms is het handig als onze service desk even met u mee kan kijken wat er precies gebeurt op uw computer. Daarvoor maken we dan gebruik van het programma Teamviewer. U start het op door hieronder op de knop WEA helpt te klikken.

WEA helpt

 

Nadat u geklikt heeft wordt een klein programmaatje (Teamviewer) opgehaald, afhankelijk van de instellingen op uw computer wordt het programma ergens opgeslagen. Standaard wordt het in de map Downloads opgeslagen, maar u kunt ook kiezen om het bijvoorbeeld even op uw bureaublad op te slaan. Nadat het downloaden klaar is kunt u het programma uitvoeren, u krijgt dan twee codes die u doorgeeft aan de service deskmedewerker. Daarmee wordt een verbinding tot stand gebracht zodat de medewerker met u mee kan kijken.

Na afloop kan de meekijksessie gewoon afgesloten worden, de support desk kan dan niet meer met u meekijken. De meekijksessie kan op elk moment verbroken worden door uzelf of door onze medewerker. De download van Teamviewer die is opgeslagen op uw computer kunt u verwijderen, maar noodzakelijk is dat niet. Als u het laat staan zou u bij een eventueel volgende gelegenheid de stap van het downloaden kunnen overslaan.

Onderhoud klantenportaal

Er wordt regelmatig onderhoud gepleegd aan zowel de hardware als de aan de software. Wij doen er alles aan om de overlast voor u tot een minimum te beperken, maar enige hinder is niet te voorkomen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

In de regel zal het onderhoud op zaterdagochtend plaats vinden.

Gepland onderhoud

De volgende update voor Profit wordt eind mei verwacht.

Op de hoogte
Wij proberen u via deze pagina altijd zo goed mogelijk te informeren over de actuele beschikbaarheid van ons klantenportaal. Naast aangekondigde updates die goed ingepland kunnen worden is het soms nodig een tussentijdse update te installeren. Deze kunnen niet altijd ruim van tevoren aangekondigd worden. Onze excuses hiervoor.

Als u op de hoogte gesteld wilt worden zodra het onderhoud gereed is, kunt u, tijdens het onderhoud, een e-mail sturen naar .