Helpdeskmedewerker

.

Alvast kennismaken met
jouw toekomstige collega?

Bekijk de portretvideo van Jordy:

Helpdeskmedewerker

  • 24 tot 40 uur per week
  • Locatie: bij voorkeur Brielle
  • Salaris: €2.300 en €3.000.

Wij zoeken voor onze kantoren een enthousiast ICT aanspreekpunt! Ben jij communicatief sterk en klantgericht? Heb jij interesse in financiële administratie en de automatisering hiervan? Dan zoeken wij jou voor de functie Helpdeskmedewerker. Wij vinden het belangrijk dat jij je op je gemak voelt en dat je kunt groeien in je functie. Goede begeleiding en coaching staan dan ook centraal bij ons. Uiteraard houden we ook de juiste balans tussen werk en privé scherp in de gaten. 

De grootste uitdaging

Je bent het aanspreekpunt van onze collega’s bij ICT-vraagstukken. Samen met drie andere collega’s beheer je systemen, zoek je naar verbeterkansen en optimaliseer je processen en workflows. Als helpdeskmedewerker zorg jij er samen met je directe collega’s voor dat al jouw 140  collega’s de meest optimale en efficiënte afhandeling krijgen op het gebied van I(C)T-ondersteuning. Dit met als doel dat onze systemen en hardware optimaal bijdragen aan de bediening van onze eindklanten.

Wat je doet als helpdeskmedewerker bij WEA Deltaland

  • Je biedt telefonische ondersteuning aan onze collega’s m.b.t. vragen over de hardware en de software;
  • Je handelt de binnengekomen tickets af of zet deze door naar de juiste kanalen;
  • Je bewaakt de opvolging van de uitgezette tickets;
  • Je ondersteunt bij het werkplekbeheer;
  • Het onderhouden en optimaliseren van helpdeskprocedures.

3 redenen waarom dit de functie is die bij jou past

1. Je bent klantvriendelijk en dienstverlenend. Je krijgt energie van het oplossen van problemen, je bent een echte troubleshooter.

2. Jij durft vragen te stellen. Samen met jouw directe collega’s profiteren jullie van elkaars ervaring in de praktijk.

3. Wij bieden jou de kans om door te groeien. Tijdens deze reis zullen wij continue met jou in gesprek blijven over wat jij wil en wat er bij jou past.

Hier herken jij jezelf in

Opleiding:              (Afgeronde) opleiding op MBO / HBO of WO niveau (werken en leren combineren behoort ook tot de mogelijkheden) met aantoonbare affiniteit met ICT. Voor elk niveau is er voldoende ruimte om verder te ontwikkelen en door te groeien.

Ervaring:                Het betreft een startersfunctie. Een beetje ervaring zou mooi meegenomen zijn maar jij als persoon samen met je opleiding geven de doorslag.

  • Mondeling en schriftelijk ben je communicatief vaardig.
  • Ervaring met AFAS Profit is niet vereist, maar worden wij wel blij van.

Wat je krijgt als helpdeskmedewerker

  • Salaris tussen de €2.300 tot €3.000 op basis van 40 uur per week.
  • Ruimte om jouw kennis en kunde te laten groeien d.m.v. opleidingen en cursussen, waarbij een opleiding in AFAS een verplichting is.
  • 29 vakantiedagen (waarvan een aantal verplichte ADV).
  • Een jaarlijkse winstdeling op basis van jouw prestaties.
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling.
  • Flexibiliteit rondom (thuis)werken.
  • Reiskostenvergoeding.

Direct solliciteren en een dag komen proeven?

Mocht deze vacature je nog niet hebben overtuigd, dan lichten wij het graag toe in een persoonlijk gesprek. Als er een match is na het eerste gesprek bieden wij ook de mogelijkheid om één dag de functie te komen proeven. Op deze dag krijg jij een volledig beeld over ons bedrijf en de functie.

Solliciteer direct op deze vacature 


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.