ONZE KLANTEN

 

Cliënt in Beeld: Move On communicatie

De belangrijkste activiteit van Move On communicatie is marketing-communicatie. Hierbij worden de doelstellingen en wensen van bedrijven en instellingen vertaald naar effectieve communicatie. Het draait hierbij om de juiste keuze van communicatiemiddelen, de volgorde en de timing. De redenen lopen uiteen van het vergroten van naamsbekendheid, een nieuwe website en productwijzigingen tot een evenement of het ombouwen van een slecht imago.
Move On communicatie verzorgt ook de volledige creatieve en fysieke uitwerking. Dit omvat bijvoorbeeld de huisstijl, het tekstwerk, de fotografie, advertenties, de website, digitale communicatie en Social Media. Op deze wijze leren zij hun klanten om de kansen die de markt biedt ten volle te benutten.

Marketing-communicatie
De belangrijkste activiteit van Move On communicatie is marketing-communicatie. Hierbij worden de doelstellingen en wensen van bedrijven en instellingen vertaald naar effectieve communicatie. Het draait hierbij om de juiste keuze van communicatiemiddelen, de volgorde en de timing. De redenen lopen uiteen van het vergroten van naamsbekendheid, een nieuwe website en productwijzigingen tot een evenement of het ombouwen van een slecht imago.

Move On communicatie verzorgt ook de volledige creatieve en fysieke uitwerking. Dit omvat bijvoorbeeld de huisstijl, het tekstwerk, de fotografie, advertenties, de website, digitale communicatie en Social Media. Op deze wijze leren zij hun klanten om de kansen die de markt biedt ten volle te benutten.

Cultuur
Els Barendregt is de drijvende kracht achter Move On communicatie. In haar vrije tijd bezoekt zij graag theatervoorstellingen en speelt ze saxofoon. Daarnaast leest ze veel kranten en publicaties. Dit alles draagt bij aan haar creativiteit en kennis van de markt.

Volledig proces
Met veel plezier hebben zij het afgelopen jaar bijvoorbeeld de marketing-communicatie verder uitgewerkt voor één van hun klanten, Banketbakkerij Smeets. Deze klant wilde een aantal nieuwe doelgroepen bereiken en nieuwe producten introduceren, zoals het Nissewaardje. Dit was actueel in verband met de naamswisseling van de gemeente Nissewaard. Digitale communicatie speelt een belangrijke rol. Move On communicatie is er trots op om dit proces vanaf het begin te begeleiden met tips en ideeën naar succes.

Samenwerking
In 2015 viert Move On communicatie haar 10-jarig bestaan. Hiervoor werken zij samen met hun trouwe leveranciers zoals drukkerijen, fotografen en auto- en gevelbeletteraars. Deze vakmensen én de  klanten zijn beiden van groot belang voor het succes.

Uitdagingen
Als allround communicatiebureau zorgen zij dat ze altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en dat zij door middel van het advies verschil kunnen maken voor de klanten. Daarom investeren zij intern veel in deskundigheid en nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden. De effecten van communicatie worden gemeten, zodat snelle bijsturing mogelijk is.

Accountant
Over de rol van de accountant is Els duidelijk. “Van een accountant verwachten we een brede kennis en expertise, maar vooral ook een actieve adviesrol en volop tips om zaken beter te doen. Het bespreken van een jaarrekening achteraf heeft geen zin, het gaat juist om het actief meedenken. Ook als wij geen vragen stellen, verwachten we van onze accountant dat hij met suggesties en tips komt. Dat geeft bovendien een stukje gemoedsrust dat niet in geld is uit te drukken!”

Meerwaarde
Els neemt bij fiscale en administratieve vragen contact op, maar ook op strategische beslismomenten. Dit jaar gaan zij de boekhouding verwerken in Profit waardoor ze zelf dagelijks inzicht hebben in de financiële bedrijfsvoering. Ook de fiscale tips blijken steeds waardevol, waardoor WEA Deltaland veel werk uit handen neemt.